22 Kas 2013

SHEMELLON DER Kİ ; SOKAK KEDİLERİ AÇ KALMASIN, HERKESİN HEADERI OLSUN

Yeni blog temamı nasıl buldunuz arkadaşlar?

Daha yapmam gereken düzenlemeler var ama ben çok beğendim. Bunun için sevgili SheMellon'a çok teşekkür ediyorum.

Yeri gelmişken size biraz ondan bahsetmek istiyorum. O kendinden bahsederken şöyle tanımlamış.

Gece okumadan uyuyamayan,Türk kahvesi içmeden kendine gelemeyen.Evli ve 38 yaşı deviren.
Sigarayı 5 yıl bırakmışken aynı hızla geri dönen. 
Hortlak gördüğünde kaçmayan ama fotoğraf makinesi görünce saklanan.. 
Fantastik oyun ve film hastası,grafik manyağı, terazi kadını.."

Bence ise şöyle biri

Tez canlı, sanki 19 yaşında bir genç kız havasında, kendini kedilere adamış, içinde ki hayvan sevgisi öyle ağır basıyor ki, ücret karşılığında header yapabilecekken kedileri daha çok beslemek adına, kedi maması karşılığı yapıyor. Başladığı işi karşı taraf ağırdan alsa bile bitirmek için uykusuz kalabiliyor. Sokak kedileri için Sosyal sorumluluk projesi düzenlemiş.


Ben onu çok sevdim. Sizde tanımak isterseniz Buraya Tık Tık

Hem belki bir headera ihtiyacınız vardır ve karşılığında bir kaç kedinin bir günlük yemek ihtiyacını karşılarsınız. Bir taşla iki kuş :)

Sevgilerimle
Şafak



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konu hakkındaki fikirleriniz benim için çok kıymetli. Lütfen yorumunuzu ekleyiniz. Yorumunuzdan sonra size profilinizden ulaşabileceğim için lütfen link bırakmayın.
Link İçeren Yorumları çok üzülerek yayınlayamıyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...