22 Ara 2013

BANA MİSAFİR OLMAK İSTER MİSİNİZ?



Merhaba,

Biliyorsunuz di mi? Ben şu makyaj trendlerinden, malzemelerinden hatta modadan hiiiçç anlamıyorum. Blogumda bu konuda misafir yazarlık yapacak,yazılarını ilk benim bloğumda yayınlayacak,  Facebookdaki Genç Kız Modası sayfamda benimle beraber yönetici olarak, bu konuda ki bilgilerini paylaşacak birini arıyorum.

Eğer ilgilenirseniz bana safakkrdnz@gmail.com  mail adresinden ulaşabilirsiniz. Blog adresinizi de paylaşmayı unutmayın. Detaylar için size dönüş yapacağım.

Tamamen gönüllülük esasına dayanacaktır. Herhangi bir ücret söz konusu değil, çünkü ben de bu işi gönüllü olarak yapıyorum.

Bu yazımı bloglarınızda da paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler

Şafak

Not : Resim webden alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konu hakkındaki fikirleriniz benim için çok kıymetli. Lütfen yorumunuzu ekleyiniz. Yorumunuzdan sonra size profilinizden ulaşabileceğim için lütfen link bırakmayın.
Link İçeren Yorumları çok üzülerek yayınlayamıyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...