23 Ara 2013

MİMLENMİŞİM... HEMDE CÜMLE TAMAMLAMA MİMİ

Merhaba,

Blog dünyasına ilk adım attığım zamanlarda, birilerinin mimlendiğini okurdum falan da bu ne diye nasıl oluyor diye çok merak etmiştim. Sonunda öğrendim. Ama kimse beni mimlemedi bu güne kadar. Belki komik gelecek ama birilerinin birilerini mimlediğini okuyunca içimi garip bir kıskançlık dolduruyordu. Normalde pek de kıskanç olmayan ben, neden beni kimse mimlemiyor diye resmen üzülüp, sonra da kıskanıyordum.

Allah'ıma bin şükür nihayet o mutlu gün geldi. Gerçekten şaka falan yaptığı sanmayın. Çok mutluyum. Bu nedenle sevgili Sargita'ya çok teşekkür ediyorum.

Gelelim sorularımıza,

1- Elimden gelse,  bütün işlere yetişirim. Ne yazık ki son günlerde pek başarılı olamıyorum
2- Kendi kendimi kontrol etmekte ; ne kadar başarılıyım bilemiyorum. Bazen sinirlerime gerçekten hakim olamıyorum ve istemediğim davranışlar gösteriyorum.
3- Beni en çok kaygılandıran şey , çocuklarımın başına gelebilecek kötü bir olay. Allah korusun.
4-Hayatımın en kötü anı, kadere dur diyemediğim tüm anlar.
5-Yalnızken , eskiden kitap olurdum şimdi ise blog yazıyorum :)
6-Nefret ettiğim, şey kendini akıllı sanan ama pek de akıllı olmayan insanlar
7-İşim , bankacılıktı artık annelik, eskiden severek yapardım bankacılığı, ev hanımlığı hiç bana göre değil derdim. İş kadını mı, anne mi olmak konusunda sıkıntı yaşadığım bir dönem, istifa ettim. Şimdi anlıyorum ki, size güvenerek bakan bir çocuğun içinize verdiği o sımsıcak duyguyu, para asla sağlayamaz
8-kadınlar/erkekler; birbirini tamamlıyorsa, cennette yaşamak gibi bir şey, ama birbirini eksiltiyorlarsa beraber olmaları cehennemin diğer adı
9-Hayat, hoş gerisi boş :) 
10- Çocukken , herkesin iyi olduğuna inanırdım. Büyüdüm artık..
11-Başkalarının zayıf tarafı, bazen bizim eksikliğimizden kaynaklanabiliyor.
12-Yalan söylemek; nefret ettiğim şeylerin başında geliyor. Bir kere yalan söyleyene bir daha asla inanmam, sadece inanmış gibi yaparım. O da canım isterse.
13-Her şey kötü gittiği zaman, bende takıntılar başlar, hep daha kötü olacak diye korkarım. 
14-Geceleri, bu aralar kendime zaman ayırabildiğim saatler anlamını taşıyor
15-Başkalarına göre ben, soğuk biriyim. Hatta bazıları göründüğün gibi soğuk değilmişsin derler yüzüme karşı :) Gerçekten bunu çok duymuştum.

16- Kurtulmak istediğim korku, her güzel şeyin mutlaka son bulacağı korkusu
17-Bazen düşünüyorum da, hayatta karşımıza çıkan her şeyin bir nedeni olduğuna daha çok inanıyorum. Hiç bir şey raslantısal değil. Hayatımıza giren tüm insanları bizi biz yapan kişiler.
18-En çok utandığım şey,  büyük topluluklar önünde konuşmak. Elim ayağıma dolanır :)
19-Keşke ben, keşke demeyi yıllar, yıllar önce bıraktım. O nedenle keşkelere yer yok artık benim hayatımda.
20-Anlamıyorum,  Herkes bir gün ölecek, öyleyse niye sanki sonsuza kadar yaşayacakmış gibi birbirlerinin malına, canına, hayatına el uzatıyorlar.


Mimimiz burada son buldu. Sargita'nın cevaplarını merak ederseniz buraya Tık Tık

Bende 3 blogun sahibelerini mimliyorum.

Mavinin Güncesi
Benim tatlı hikayem
Evde Yazar

Sevgilerimle,

Şafak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konu hakkındaki fikirleriniz benim için çok kıymetli. Lütfen yorumunuzu ekleyiniz. Yorumunuzdan sonra size profilinizden ulaşabileceğim için lütfen link bırakmayın.
Link İçeren Yorumları çok üzülerek yayınlayamıyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...